Wednesday, November 4, 2015

II    მოდულის რეფლექსია

    ამ მოდულის მნიშვნელოვანი საკითხი იყო სასწავლო პროექტის დაგეგმვა. განვსაზღვრე

შედეგები, რომელთა მიღწევაც მსურს; მათზე დაყრდნობით დავისახე სასწავლო მიზნები;

გამოიკვეთა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვათა ტიპები:

ზოგადი კითხვები  ( ერთი);

 თემატური კითხვები (ორი-სამი);

 შინაარსობრივი კითხვები (რამდენიმე)

 მნიშვნელოვანია შეფასების სისტემა, რომელიც მოიცავს ხუთ მიმართულებას:

 მოსწავლეთა საჭიროების შეფასება

 თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის ხელშეწყობა                          

განმავითარებ.

 პროგრესის მონიტორინგი                                                                                    

შეფასება

 ნასწავლის გააზრების შემოწმება და მეტაკოგნიტური აზროვნების

ხელშეწყობა;

 ცოდნისა და უნარების შეფასება ესგ-თან მიმართებაში     -    განმსაზღვრელი

შეფასება

გზამკვლევის საშუალებით გავეცანი შეფასების მეთოდებსა და სტრატეგიებს;

შევარჩიე შეფასების კონკრეტული ფორმები დროში გაწერილი შეფასების

გეგმისათვის,  განვსაზღვრე შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი და

შევავსე პროექტის გეგმის შესაბამისი გრაფა. ყოველივე ეს დამეხმარება

მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენაში.

No comments:

Post a Comment