II მოდულის რეფლექსია
ამ მოდულის მნიშვნელოვანი საკითხი იყო სასწავლო პროექტის დაგეგმვა. განვსაზღვრე
შედეგები, რომელთა მიღწევაც მსურს; მათზე დაყრდნობით დავისახე სასწავლო მიზნები;
გამოიკვეთა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვათა ტიპები:
ზოგადი კითხვები ( ერთი);
თემატური კითხვები (ორი-სამი);
შინაარსობრივი კითხვები (რამდენიმე)
მნიშვნელოვანია შეფასების სისტემა, რომელიც მოიცავს ხუთ მიმართულებას:
მოსწავლეთა საჭიროების შეფასება
თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის ხელშეწყობა
განმავითარებ.
პროგრესის მონიტორინგი
შეფასება
ნასწავლის გააზრების შემოწმება და მეტაკოგნიტური აზროვნების
ხელშეწყობა;
ცოდნისა და უნარების შეფასება ესგ-თან მიმართებაში - განმსაზღვრელი
შეფასება
გზამკვლევის საშუალებით გავეცანი შეფასების მეთოდებსა და სტრატეგიებს;
შევარჩიე შეფასების კონკრეტული ფორმები დროში გაწერილი შეფასების
გეგმისათვის, განვსაზღვრე შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი და
შევავსე პროექტის გეგმის შესაბამისი გრაფა. ყოველივე ეს დამეხმარება
მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენაში.
ამ მოდულის მნიშვნელოვანი საკითხი იყო სასწავლო პროექტის დაგეგმვა. განვსაზღვრე
შედეგები, რომელთა მიღწევაც მსურს; მათზე დაყრდნობით დავისახე სასწავლო მიზნები;
გამოიკვეთა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვათა ტიპები:
ზოგადი კითხვები ( ერთი);
თემატური კითხვები (ორი-სამი);
შინაარსობრივი კითხვები (რამდენიმე)
მნიშვნელოვანია შეფასების სისტემა, რომელიც მოიცავს ხუთ მიმართულებას:
მოსწავლეთა საჭიროების შეფასება
თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის ხელშეწყობა
განმავითარებ.
პროგრესის მონიტორინგი
შეფასება
ნასწავლის გააზრების შემოწმება და მეტაკოგნიტური აზროვნების
ხელშეწყობა;
ცოდნისა და უნარების შეფასება ესგ-თან მიმართებაში - განმსაზღვრელი
შეფასება
გზამკვლევის საშუალებით გავეცანი შეფასების მეთოდებსა და სტრატეგიებს;
შევარჩიე შეფასების კონკრეტული ფორმები დროში გაწერილი შეფასების
გეგმისათვის, განვსაზღვრე შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი და
შევავსე პროექტის გეგმის შესაბამისი გრაფა. ყოველივე ეს დამეხმარება
მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენაში.
No comments:
Post a Comment